loading...
بارسا-رئال
محمد جمعدار بازدید : 20 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (1)
سال های سال است هواداران متعصب بارسلونا و رئال مادرید در آستانه ال کلاسیکودربی، با کینه و خشم رویاروی هم می‌ایستند اما ریشه این کینه‌توزی برای اکثر هواداران آسیایی مبهم است.


هر چند انتخابات چند سال پیش در اسپانیا به معنای پایان سلطه سوسیالیسم و آغاز دوران فعالیت حزب مردم بوده اما در هر حال دو تیم فوتبال رئال مادرید و بارسلونا کینه‌های قدیمی از هم دارند و این درخت خشم و نفرت ریشه در جایی غیر از سرزمین فوتبال دوانیده شده است.

ال کلاسیکو


سوالی که برای اکثر هواداران دو تیم بارسلونا و رئال مادرید  پیش می‌آید این است که ریشه تمام این کینه‌ توزی‌های قدیمی و نقطه اوج خشم دو طرف این دوئل بزرگ به چه حادثه‌ای باز می‌گردد ؟ در سال ۱۹۳۸ ارتش ایتالیا با پشتیبانی نیروی هوایی خود به منطقه کاتالونیا حمله کرد.

در شرایطی که مردم این منطقه از کمک ژنرال فرانکو و همراهانش قطع امید کرده بودند نه تنها کمکی از سوی دولت مرکزی ندیدند بلکه شاهد خیانت تاریخی پایتخت برای بمباران هدف‌دار کاتالونیا و شهر بارسلونا نیز بودند.

در جریان این بمباران هوایی دفتر مرکزی باشگاه بارسلونا نیز ویران شد و هواداران بارسلونا که هنوز خاطره تیرباران شش بازیکن خود را از یاد نبرده بودند با مشاهده ویرانه دفتر مرکزی باشگاه بارسلونا دیگر کنترل خود را از دست داده و پرچم "کاتالانیسم" را برافراشتند.

بیش از ۳ هزار نفر در جریان آن خیانت تاریخی کشته شدند و بعدها مشخص شد که یکی از نقاط اصلی که ژنرال فرانکو برای بمباران هوایی به ارتش ایتالیا پیشنهاد کرده بود، دفتر مرکزی باشگاه بارسلونا بوده و ویرانی پیش آمده هرگز تصادفی نبود.

به این ترتیب به جریان تازه متولد شده "ناسیونالیسم منطقه‌ای" دامن زده شد و کاتالونیا همراه و همگام با باسک، گالیسیا، آندلوس و حتی والنسیا راهی را آغاز کردند که امروز هم شاهد پس لرزه‌های آن حداقل در سطح فوتبال باشگاهی اسپانیا موسوم به لالیگا هستیم.

در همان زمان به دستور ژنرال خونریز و مستبد اسپانیا فرانکو، داشتن نام‌های کاتالونیایی ممنوع شد و هر چاپخانه‌ای که کتابی با مضامین تاریخی و هویتی کاتالان به چاپ می‌رساند با محکومیت‌های سنگین جزایی و نقدی مواجه می‌شد.

در سال ۱۹۴۳ قرار بر این شد که بارسلونا با وجود نفرت از فرانکو در جامی به نام جام ژنرال که امروز به نام جام پادشاهی رونق گرفته شرکت کند.در بازی رفت بارسلونا با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید اما قبل از بازی برگشت، رئیس امنیتی دولت فاشیستی فرانکو به همراه ۴ بازجوی خشن و معروف خود وارد رختکن بارسلونا شد.

از قول بازیکنانی که در آن رختکن مخاطب وی بودند نقل شده که او بازیکنان بارسلونا را تهدید به مرگ خانواده‌شان و مشکلات شدید امنیتی کرد و به آنها گفت: اگر امروز می‌توانید فوتبال بازی کنید به خاطر سخاوت بیش از حد ژنرال فرانکو است، پس عاقل باشید و با شکست خود فرانکو را خوشحال کنید.

پس از آن بارسلونا وارد میدان شد و در آن بازی با نتیجه یازده بر یک از رئال مادرید شکست خورد، نتیجه‌ای که بعد‌ها و پس از مرگ فرانکو به پیشنهاد سران باشگاه رئال مادرید از آمار و ارقام ال کلاسیکو دربی خارج شد و مدیران باشگاه رئال مادرید در زمان پادشاهی اسپانیا بارها و به صورت رسمی به خاطر آن حادثه شوم از باشگاه بارسلونا عذرخواهی کردند.

محمد جمعدار بازدید : 5 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 سسک فابرگاس، هافبک بارسا، به شایعات اخیر در مورد جدایی اش از بارسا در پایان فصل جاری پاسخ نداد. این ملی پوش اسپانیایی در تابستان 2011 از آرسنال به بارسا پیوست اما نتوانست انتظارات را برآورده کند.

فابرگاس: فقط خودم می دانم فصل آینده کجا بازی می کنم

به تازگی شایعاتی در مورد بازگشت او به امیریتس منتشر شده و همچنین گفته می شود که میلانی ها نیز به دنبال به خدمت گرفتن او هستند.اما این بازیکن هیچ نشانه ای در مورد اینکه قصد دارد در تابستان به چه باشگاهی برود، به رسانه ها نداد.او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" شایعات  در مورد جدایی ام از بارسا؟ من به چیزهایی که در موردم گفته یا نوشته می شود، توجهی ندارم. تنها خودم می دانم که آینده ام در چه باشگاهی خواهد بود."فابرگاس تا تابستان 2016 با بارسا قرارداد دارد.

محمد جمعدار بازدید : 8 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

متس هوملس، مدافع ملی پوش بوروسیا دورتموند، احتمال جدایی اش از این باشگاه در تابستان را رد نکرد و اعلام کرد که هیچ وقت قول نداده بود که تا پایان قراردادش در وست فالن بماند.

متس هولمز

هوملس در گفتگو با نشریه بیلد گفت:" من هیچ وقت قول ندادم که تا پایان قراردادم اینجا بمانم. می دانیم که روبرت برای این تیم زحمت زیادی کشیده و همیشه گلزنی کرده است. من واقعا امیدوارم که او بماند. به نظر من، او بهترین گلزن امسال اروپاست. پیشرفت او واقعا خیره کننده بوده است."

محمد جمعدار بازدید : 9 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

بودو ایگنر بازیکن سابق رئال مادرید که از سال 96 تا 2001 برای این تیم بازی کرد اعتقاد دارد هنوز زود است آندره اشتنگن دروازبان جوان مونشن گلادباخ به بارسلونا بیاید.

بودو ایگنر: برای اشتنگن زود است که به تیمی مانند بارسا برود

بارسلونا برای جایگزینی ویکتور والدز در فصل آینده به دنبال دروازبان های مختلفی می باشد که یکی از آن ها اشتنگن دروازبان 21 سال تیم مونشن گلادباخ آلمان است.
با این حال بودو ایگنر معتقد است همچنان برای آمدن این دروازبان جوان یه نیوکمپ زود است و او می باید مانند کورتوا دروازبان قرضی تیم اتلتیکو مادرید ابتدا در یک تیم کوچک تر بازی کند و به تجربیاتش بیفزاید.

دروازیان سابق رئال مادرید می گوید: " اشتنگن بسیار با استعداد و خوب است اما هنوز خیلی جوان و کم تجربه می باشد، من فکر می کنم رفتن او در این سن و سال به تیمی مانند بارسا اشتباه باشد، البته این انتقال ممکن است مثبت هم رقم بخورد!"
"اگر شما در سن و سال کم به یک باشگاه بزرگ بروید و کارتان را با یک اشتباه بزرگ آغاز کنید کل دوران فوتبال خود را تحت تاثیر قرار خواهید داد، به نظر من دروازبان اتلتیکو مادرید که به صورت قرضی به اسپانیا رفته ایده آل تر می باشد برای بارسلونا."

قرارداد اشتنگن با باشگاهش تا سال 2015 می باشد در حالی که کورتوا نیز تا پایان سال 2016 با تیم چلسی قرارداد دارد.

محمد جمعدار بازدید : 15 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

دو بارسایی در حال سیگار كشیدن در محافل عمومی دیده شده اند . روزهای گذشته باشگاه آس میلان ایتالیا در یک اقدام انضباطی بازیکن مطرح و تاثیرگذارش را جریمه کرد.

ماریو بالوتلی بخاطر کشیدن سیگار در راهروی قطار از سوی باشگاه میلان تنبیه شد. آیا باشگاه بارسلونا هم بخاطر این عمل غیر ورزشی فابرگاس و بازیکنان دیگر در مکان عمومی هم تنبیهاتی را در نظر خواهد گرفت؟

محمد جمعدار بازدید : 7 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

الکسیس سانچز اخیرا یک آپارتمان در یک منطقه منحصر به فرد در پایتخت کاتالونیا خریده است . به نظر نمیرسد الکسیس به هیچ وجه قصد ترک  بارسلونا را داشته باشد . گزارش های رسیده نشان می دهد که سانچس قصد ترک بارسلونا را به هیچ مقصدی ندارد . برای  اثبات این ادعا میتوان به  خرید یک آپارتمان در منطقه Pedralbes، یکی از مناطق منحصر به فرد شهر، که فقط چند دقیقه ای با نیوکمپ فاصله دارد اشاره کرد .

الکسیس سانچز


اخیرا چند باشگاه ، به خصوص یوونتوس علاقه ی خود را برای به خدمت گرفتن الکسیس اعلام کرده اند . اما واقعیت این است که او تقریبا یک میلیون یورو برای خرید یک خانه با یک باغ و اتاق زیر شیروانی داد , این نشان می دهد که او حاظر به ترک بارسلونا نیست .

محمد جمعدار بازدید : 6 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

درفصل آینده بارسلونا روی یکی از افسانه ای ترین زوج های ممکن در فوتبال جهان حساب خواهد کرد. مسی در کنار نیمار، تا حدی مارادونا در کنار پله را تداعی می کند

مسی و نیمار

 دو فوق ستاره ای که یکی از آنها به تازگی 21 ساله شده و مهاجم آرژانتینی هم در ژوئن امسال 26 ساله می شود. البته نیمار نسبت به مسی که چهار بار برنده توپ طلایی شده، هنوز سالهای زیادی پیش روی خود دارد و باید شایستگی هایش را در فوتبال اروپا به اثبات رساند
و در حال حاضر تنها نقطه اشتراک او با پله این است که هر دو نفر آنها متعلق به تیم سانتوس هستند. بارسلونا فرصت های بی شماری برای او فراهم خواهد آورد.

محمد جمعدار بازدید : 8 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
  ماکسی بیانکوچی پسر عموی لیونل مسی در دیدار تیمش پاس طلایی و فوق‌العاده‌ای به هم‌تیمی‌اش داد تا گل زیبایی به ثمر برسد.

مسی

پاس طلایی پسر عموی 28 ساله مسی نشان از توانایی و تکنینک فوق‌العاده و ذاتی این خانواده فوتبالی دارد. این بازیکن آرژانتینی در تیم ویتوریا برزیل توپ می‌زند و در فصل گذشته در 9 دیدار به میدان رفت و 4 گل به ثمر رساند

 

 

در  خبرگزاری پارس

محمد جمعدار بازدید : 7 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

باشگاه میلان قصد خرید هافبک ملی پوش اسپانیایی تیم فوتبال بارسلونا را دارد .

فابرگاس

 روزنامه کوریره دلو اسپرت نوشت مسئولان میلانی به زودی پیشنهاد خود را برای خرید سسک فابرگاس به باشگاه بارسلونا ارائه می دهند.
محمد جمعدار بازدید : 10 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

ژاوی بازی گردان بارسا بادادن 2392 پاس صحیح در 26 مسابقه ای که در طول این فصل رقابت های لالیگا با پیراهن بارسا برگزار کرده، بهترین آمار را در بین بازیکنان شاغل در فصل جاری اسپانیا داشته است .

گزارش روز: چابی ارناندس، سلطان پاس لالیگا

با مروری بر وب سایت رسمی لیگ حرفه ای فوتبال اسپانیا،به جدولی برمی خوریم که در آن نام بهترین پاسورهای رقابت های این فصل لالیگا قرارداده شده اند و با نیم نگاهی به جدول  پاس های صحیح در رقابت های این فصل لالیگا 8 نفر از 10 بازیکن برتر این لیست،از بازیکنان بارسلونا هستند و اولین رئالی این لیست ژابی آلونسو است که در 25 مسابقه 1387 پاس صحیح داده و در رتبه دوازدهم ایستاده است .

این لیست بهترین پاس دهندگان در رقابت های این فصل لالیگا همراه با تعداد بازی هایی است که آنها در طول این فصل برای تیمشان در رقابت های لیگ اسپانیا برگزار کرده اند:

1- ژاوی ارناندس (بارسلونا): 26 بازی ، 2392 پاس

2- سرخیو بوسکتس(بارسلونا):  27 بازی ، 1979 پاس

3- روبرتو تراشورراس (رایووالکانو): 30 بازی ، 1822 پاس

4- دانی آلوس(بارسلونا): 27 بازی ، 1775 پاس

5- سسک فابرگاس(بارسلونا): 28 بازی ، 1744 پاس

6- جوردی آلبا(بارسلونا): 24 بازی ، 1720 پاس

7- آندونی ایرائولا(اتلتیک بیلبائو): 32 بازی، 1704 پاس  

8- آندرس اینیستا(بارسلونا): 26 بازی،  1635 پاس

9- لیونل مسی(بارسلونا): 30 بازی، 1480 پاس

10- تیاگو آلکانتارا(بارسلونا):23 بازی ، 1458 پاس

محمد جمعدار بازدید : 14 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

چند روزی  است که نام نیمار بیش از پیش در بازار نقل وانتقالات برسرزبان ها افتاده.ستاره جوان برزیلی تصمیم گرفته تا قراردادش را با سانتوس تمدید نکند و همین درها را به روی باشگاه های بزرگ اروپایی بازکرده.

کهکشانی ها درفکر ربودن نیمار از بارسا با پیشنهاد 100 میلیون یورویی

در حالی که این روزها همه از جایگاه ویژه بارسلونا درمسیر جذب نیمار حرف می زنند و شنیده می شود که حتی باشگاه کاتالان مبلغ 10 میلیون یورو به صورت پیش پرداخت برای جذب نیمار پرداخت کرده، تیم های ثروتمندی مثل رئال، سیتی و چلسی هم برای جذب این ستاره جوان برزیلی آستین بالا زده اند تا با اتکا به ثروتشان، نیمار را فریفته تا روی توافقی که با باشگاه کاتالان داشته پا بگذارد

خوسه آنخل سانچس،مدیر داخلی باشگاه رئال مادرید این روزها خودش را برای سفر به برزیل آماده می کند تا بتواند با یک چک سفید نیمار و سران سانتوس را متقاعد کند.

طبق گزارش منتشره در روزنامه اسپورت کاتالونیا، فلورنتینو پرس،رئیس باشگاه مادریدی حاضر است تا به هر قیمتی که شده نیمار را به خدمت گرفته و مانع از انتقال او به بارسا شود تا بدین ترتیب برای انتصاب مجددش به نیمکت ریاست رئال هم رای جمع کرده و از این بابت مطمئن شود.

مادریدی ها 100 میلیون یورو برای جذب نیمار و خارج کردن او چنگال بارسلونا آماده کرده اند ودرصورتی که این اتفاق بیفتد، آنها باید مبلغی هم به عنوان جریمه به سران بارسا به خاطر لغو توافقی که با نیمار داشته اند بپردازند. اما مادریدی ها برای ناکام گذاشتن بارسا از هیچ تلاشی فروگذارنمی کنند.

این احتمال وجود دارد که تا 48 ساعت آینده توافقات نهایی دراین باره حاصل شود.از سوی دیگر سران چلسی و منچسترسیتی هم به دنبال جذب این ازیکن جوان برزیلی هستند و با مدیربرنامه های او تماس گرفته و تمایلشان را برای جذب او ابراز کرده اند.

از سوی دیگر سران بارسلونا هم نشسته اند و منتظر آنند تا ببینند که چه اتفاقی می افتد. آیا این بازیکن جوان به اولویت های ورزشی و تعهدی که با بارسلونا دارد، بیش از مسائل اقتصادی اهمیت می دهد و یا اینکه پول نقش پررنگ تری در تصمیم گیری نیمار خواهد داشت و درنهایت او با قراردادی جنجالی تر به تیم دیگری خواهد رفت.

محمد جمعدار بازدید : 7 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

قرارداد این بازیکن برزیلی تا سال 2014 است و وی قصد دارد که این مدت را بیشتر کند. آدریانو در سال 2010 با مبلغی بالغ بر حدودا 9.5 میلیون یورو از سویا به نیوکمپ منتقل شد.

امیدواری آدریانو به تمدید قرارداد با بارسلونا

این بازیکن 28 ساله امیدوار است که همچنان با بارسلونا ادامه دهد و موفقیت‌های بیشتری با کاتالان‌ها کسب کند.

آدریانو هم‌چنین درباره این موضوع گفت: "من تا به حال چندین بار درباره قرارداد خود با سران باشگاه صحبت داشته‌ام و در چند هفته اخیر هم به دلیل تمرکز بر روی لیگ قهرمانان اروپا زیاد به این موضوع فکر نکردم."

"باشگاه می‌خواهد که با بهترین‌ها ادامه دهد، من نیز دوست دارم که در همین جا به بازی‌ام ادامه دهم. من اکنون به امضای یک قرارداد جدید نزدیک‌تر شده‌ام و احتمالا تا چند روز آینده همه چیز مشخص خواهد شد."

آدریانو در ادامه درباره احتمال پیوستن نیمار،دیگر بازیکن برزیلی به بارسلونا صحبت کرد: "من او را بسیار زیاد دوستش دارم،خوشحال می‌شوم اگر با هم در یک تیم بازی کنیم."

"او در حال حاضر یکی از مهم‌ترین بازیکنان برزیل است. ما دوست داریم که او را فصل آینده در بارسا ببینیم، اما این مسائل فقط به خود نیمار و باشگاه بستگی دارد، هنوز باید منتظر باشیم."

محمد جمعدار بازدید : 5 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

گزارشات حاکی از آن است، که راسل در پی ارائه یک پیشنهاد بسیار خوب برای به خدمت گرفتن ژابی الونسو برای فصل بعد است، پیشنهادی که بعید است مورد پذیرش پرز قرار گیرد.

بارسا در پی ژابی

قرارداد آلونسو سال 2014 به اتمام می رسد و او هنوز برای آینده اش تصمیم نگرفته است و در صورت عدم تمدید او می تواند در انتهای فصل آینده کاملا رایگان به باشگاه دیگری بپیوندد که بارسلونا شاید عجیب ترین گزینه ممکن باشد.

هافبک سابق لیورپول پیش از این گفته بود اگر مورینیو بماند و یا آنچلوتی سرمربی فصل بعدی باشد احتمال ماندنش در مادرید افزایش خواهد یافت.

محمد جمعدار بازدید : 8 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

در حالیکه بارسلونا برای بازی خانگی سرنوشت ساز روز یکشنبه در برابر رئال بتیس آماده می شود، لیونل مسی مهاجم بارسلونا و سرخیو بوسکتس هافبک تیم روز شنبه به سر تمرینات بازگشتند.

مسی

 

مسی که بازیکن سال جهان است، بیش از یک ماه پیش از ناحیه کشاله ران آسیب دید و به رغم اینکه کادر پزشکی تیم با بازگشت وی موافقت کرده است ولی وی نتوانست در بازی روز چهارشنبه در برابر بایرن مونیخ در مسابقات لیگ قهرمان اروپا به میدان برود.

بوسکتس نیز که از مصدومیتی جزئی رنج می برد، همچنین بازی بایرن را از دست داد. بارسلونا در این بازی برگشت در چارچوب مسابقات نیمه نهایی لیگ قهرمان اروپا با نتیجه سه بر صفر از بایرن مونیخ شکست خورد و با در نظر گرفتن بازی رفت، در مجموع متحمل شکست تحقیرآمیز هفت بر صفر شد.

بارسا با انتشار بیانیه ای در پایگاه اینترنتی خود اعلام کرد: «لئو مسی و سرخیو بوسکتس که در جلسات اخیر نتوانسته بودند پا به پای هم‌تیمی های خود تمرین کنند، به تمرینات معمولی بازگشتند».
به گزارش خبرگزاری رویترز از بارسلونا، بارسا با یازده امتیاز اختلاف با رئال مادرید، قهرمان فصل پیش، در لالیگا صدرنشین است و به پنج امتیاز از پنج بازی باقیمانده خود برای دستیابی به چهارمین عنوان قهرمانی خود در پنج سال گذشته نیاز دارد.

محمد جمعدار بازدید : 6 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
مدافع بارسلونا در پی حذف تیمش از لیگ قهرمانان اروپا اعلام کرده که لیونل مسی نتوانسته این تیم را نجات دهد.

پیکه: مطمئنیم که می توانیم شکست 4-0 مقابل بایرن را جبران کنیم

بارسلونا در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر بایرن مونیخ با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب شد.با توجه به اینکه دیدار رفت هم ۴ بر صفر به سود بایرن به پایان رسیده بود، بارسلونا در مجموع ۷ بر صفر شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند.
جرارد پیکه در مورد این دیدار گفت: حقیقت این است که بازی نکردن لیونل مسی، بهترین بازیکن جهان در دیدار مقابل بایرن مونیخ موجب شکست ما شد .

مدافع بارسلونا در پی حذف تیمش از لیگ قهرمانان اروپا اعلام کرده که لیونل مسی نتوانسته این تیم را نجات دهد.

جرارد پیکه در مورد این دیدار گفت: حقیقت این است که بازی نکردن لیونل مسی، بهترین بازیکن جهان در دیدار مقابل بایرن مونیخ موجب شکست ما شدستاره آرژانتینی در این فصل با به ثمر رساندن ۵۴ گل در ۴۵ دیدار، انتظارها را از خود بسیار بالا برده و پس از گلزنی در دیدار مقابل اتلتیک بیلبائو در ابتدای هفته گذشته، تصور می‌شد برابر بایرن نیز به میدان رفته و تیمش را نجات دهد.گفتنی است مسی پیش از رویارویی با بایرن به شکل کامل تمرین کرد ولی پیش از دیدار به سرمربی بارسا گفت که احساس خوبی ندارد و نمی‌خواهد بازی کند!

محمد جمعدار بازدید : 16 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
به گزارش رسانه های اسپانیایی، ژوزه مورینیو تنها چهره سرشناسی نیست که در تابستان پیش رو سانتیاگو برنابئو را ترک خواهد کرد.

رئال


گفته می شود مورینیو در تابستان پیش رو راهی چلسی خواهد شد و با جدایی او، 5 بازیکن که مدیر برنامه های همگی آنها مانند مورینیو، ژرژ مندس، است، نیز از رئال جدا خواهند شد.


مورینیو بعد از دیدار مقابل دورتموند، در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است در پایان فصل رئال را ترک کند، گفت چرا که نه، تا بسیاری شمارش معکوس برای خروج او را آغاز کنند.

رابطه او با چند چهره اصلی رختکن رئال به اندازه ای تیره شده که به نظر نمی رسد بتوانند یک فصل دیگر با هم کار کنند. در نتیجه، انتظار می رود مورینیو در چند هفته آینده جدایی اش از رئال را اعلام کند و رئال از همین حالا به دنبال گزینه های مورد نظرش برای جانشین اوست؛ که در این بین از کارلو آنچلوتی به عنوان گزینه اصلی هدایت او نام برده می شود.

اما مورینیو به تنهایی برنابئو را ترک نخواهد کرد. یکی از این بازیکنان آنخل دی ماریاست. این ملی پوش آرژانتینی در این فصل از ثبات لازم برخوردار نبوده و همین موجب شد تا هیئت مدیره رئال به این نتیجه برسند که می توانند بازیکن بهتری در بازار نقل و انتقالات پیدا کنند. در مقابل باشگاه هایی از انگلیس و ایتالیا به دنبال به خدمت گرفتن دی ماریا هستند که برای به خدمت گرفتن او باید 20 میلیون یورو بپردازند.

نفر بعدی این لیست فابیو کوئنترائوست. اگرچه این ملی پوش پرتغالی در ماه های اخیر نمایش های بهتری داشته اما با توجه به نزدیکی ای که او با مورینیو دارد، مدیران رئال به این نتیجه رسیده که شاید مربی بعدی برای کار کردن با کوئنترائو راحت نباشد. اما مشکل این است که باشگاهی حاضر به پرداخت 30 میلیون یورو مورد نظر باشگاه رئال برای خرید کوئنترائو نیست.

په په دیگر بازیکنی است که با جدایی مورینیو، احتمالا جایی در برنابئو نخواهد داشت. این مدافع باتجربه در این فصل جای خود را به رافائل واران داده است. و اکنون دستمزدی که او به عنوان یک بازیکن ذخیره می گیرد، به نظر مدیران رئال بسیار زیاد است.

باشگاه رئال امیدوار است که این بازیکن را به قیمت 10 میلیون یورو به فروش برساند؛ هرچند هنوز هیچ باشگاهی برای خرید او پیش قدم نشده است.

بازیکن بعدی آلوارو آربلواست. البته مدیربرنامه های این ملی پوش اسپانیایی ژرژ مندس نیست اما یکی از بازیکنان نزدیک به مورینیو در رختکن رئال است. او که زمانی برای لیورپول بازی می کرد، ممکن است بار دیگر به لیورپول برگردد. رئالی ها برای فروش او هم 10 میلیون یورو در نظر گرفته اند.
آخرین بازیکنی این لیست، ریکاردو کاروالیوست. این مدافع 34 ساله آخرین روزهای دوران حرفه ای اش را طی می کند و با پایان دوران قراردادش در انتهای فصل، رئالی ها او را آزاد خواهند کرد.

البته مطمئنا ادامه حضور این بازیکنان یا جدایی آنها، با مربی بعدی رئال هم هماهنگ خواهد شد؛ هرچند در نهایت تصمیم نهایی را فلورنتینو پرس خواهد گرفت.

پرس چندان از قدرت زیاد مورینیو در رئال راضی نیست و دوست ندارد سرمربی نیز مانند او به همه کاره رئال تبدیل شود.

در این بین کریس رونالدو هم با ژرژ مندس کار می کند اما رئالی ها هیچ علاقه ای به از دست دادن او ندارند و این ستاره پرتغالی هم به نظر نمی رسد حداقل در این تابستان قصد ترک رئال را داشته باشد.

گزارش روز: لیست خروجی های رئال در صورت جدایی مورینیو

محمد جمعدار بازدید : 10 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

جورج مندز مدیر برنامه های ستاره پرتغالی رئال مادرید پیرامون شایعات خروج این بازیکن صحبت کرد و اعلام کرد که از آینده رونالدو در مادرید اطمینان ندارد.

رونالدو

با وجود آمار گلزنی 197 گل در 195 بازی برای قوهای سپید، کریستیانو رونالدو به نظر چندان از بودن در مادرید راضی نیست و زندگی در اسپانیا با توجه به عدم توجه آنچنانی رسانه ها به این ستاره دشوار به نظر می رسد.

اخیرا شایعاتی مبنی بر بازگشت رونالدو به منچستریونایتد به گوش می رسد و جورج مندز، خروج این ستاره از مادرید را تکذیب نمی کند.

مندز در گفتگو با رادیو مانا مانا گفت: "نمی دانم. رونالدو می تواند در هر یک از بهترین تیم های جهان بازی کند. صبر خواهیم کرد تا ببینیم چه می شود. او بازیکن رئال مادرید است و شاید او بخواهد مادرید را ترک کند. نمی دانم."

محمد جمعدار بازدید : 19 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

تیتو ویلانووا سر مربی تیم فوتبال بارسلونا روز شنبه اعلام کرد این تیم که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ حذف شد، به تغییر زیادی نیاز ندارد.

تیتو ویلانووا

سر مربی این منطقه کاتالونیا با تاکید بر اعتماد خود به بازیکنان اصلی تیم احتمال برخی تغییرها را رد نکرد.
تیتو ویلانوا گفت: «‌ دید من نسبت به این بازیکنان عوض نشده است. ما باید آنچه را که آنها برای ما به ارمغان آوردند، به یاد آوریم .»

محمد جمعدار بازدید : 16 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

رییس سابق باشگاه بارسلونا به انتقاد از عملکرد جانشین خود پرداخت و از احتمال نامزدی دوباره‌اش برای ریاست آبی‌-اناری‌ها خبر داد.

لاپورتا که در بهترین دوران بارسلونا ریاست این باشگاه را برعهده داشت، گفت: "گاهی اوقات به نامزدی دوباره برای به عهده گرفتن ریاست بارسلونا فکر می‌کنم اما هنوز تصمیم قطعی نگرفته‌ام. باید با خانواده‌ام صحبت کنم."

محمد جمعدار بازدید : 13 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
کرویف: این احمقانه است که بگویند چرخه بارسا به پایان رسیده است؛ این نتیجه فقط یک هشدار به کارهای هیئت مدیره بود


به گزارش فوتبال اسپانیا، آبی اناری ها در دو دیدار رفت برگشت نیمه نهایی قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ با نتیجه 7 بر 0 در هم کوبیده شدند،اما مربی و بازیکن سابق بارسا می گوید هنوز هم تیمش می تواند برای بردن جام ها بجنگد و پیروز شود.

کرویف


کرویف گفت: " این احمقانه است که می گویند چرخه موفقیت بارسا تمام شده است، پایانی وجود ندارد.""این نتیجه فقط یک هشدار به کارهای هیئت مدیره بود که به آن ها بگوید کارتان اشتباه است، اما نه، این چرخه به پایان نرسیده است."

محمد جمعدار بازدید : 10 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
خوزه مانوئل رینا که سابقه حضور در باشگاه بارسلونا را به مدت 14 سال از 6 سالگی دارد و 49 بازی برای تیم اصلی بارسلونا انجام داده است، از مدت ها پیش به بارسلونا برای جانشینی ویکتور والدز ربط داده شده بود.

غیر رسمی : رینا به بارسلونا پیوست

آنطور که دپورتیوو خبر داد بارسلونا رینا را به دلیل سابقه حضور در این تیم، شخصیت، تجربه بالا و بازی با پای او به عنوان جانشینی مناسب برای والدز انتخاب کرد.
محمد جمعدار بازدید : 4 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 تیتو ویلانووا، سرمربی بارسا، امیدوار است تیمش با پیروزی مقابل بتیس، هرچه زودتر قهرمانی اش در رقابت های این فصل لا لیگا را قطعی کند.

تیتو – مسی  ؛دعوایی در كار بوده؟

در صورتی که رئالی ها نتوانند فردا شب مقابل وایادولید به پیروزی برسند، بارسا با سه امتیاز دیدار مقابل بتیس، قهرمانی اش در رقابت های این فصل قطعی خواهد شد.

ویلانووا در گفتگو با خبرنگاران گفت:" این دیدار مهمی برای ماست زیرا می دانیم که با پیروزی در این دیدار، در موقعیت خوبی برای قهرمانی قرار می گیریم. هرچه زودتر بتوانیم به قهرمانی برسیم، بهتر است. می خواهیم به هواداران روحیه بدهیم. وقتی می توانیم زودتر قهرمان شویم، چرا باید تا هفته آخر صبر کنیم.

بتیس تیمی است که همیشه برای ما مشکل ساز شده؛ حتی زمانی که در دسته دوم بودند، در کوپا دل ری حسابی ما را به دردسر انداختند.  

ما در دیدار رفت هم مقابل این تیم مشکل داشتیم. بازیکنان مانند روبن کاستروو خورخه مولینا در فضاها خیلی خوب کار می کنند و می توانند برای ما مشکل ساز شوند."

ویلانووا همچنین تایید کرد که احتمالا مسی و بوسکتس در این دیدار بار دیگر به ترکیب اصلی بازخواهند گشت و مصدومیت های متعدد را عامل نتایج ضعیف تیمش در این فصل دانست.

" آنها خوب تمرین کردند اما باید روز بکشنبه بار دیگر وضعیت آنها را بررسی کنیم. در تمرینات همه چیز کنترل شده تر است و مثل مسابقه نیست.

ما نسبت به فصل گذشته مصدومیت های قابل کنترل کمتری داشتیم اما مصدومیت هایی بود که نمی توانستیم با آنها کاری بکنیم."

او همچنین در مورد سسک فابرگاس که به تازگی شایعاتی در مورد جدایی اش از بارسا در تابستان به گوش می رسد، گفت:" او بازیکن باکلاسی است.

او فصل گذشته دومین گلزن تیم بود و این فصل هم خوب کار کرد. در چند دیدار اخیر، او در دیدار مقابل لوانته و مایورکا گل های پیروزی تیمش را به ثمر رساند. او سرمایه ای برای تیم است."

محمد جمعدار بازدید : 8 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

به گزارش فوتبال اسپانیا، مهاجم جوان و آینده دار برزیلی به صورت شفاهی با باشگاه بارسا به توافق کامل رسیده است و فقط منتظر تفاهم و قرارداد به صورت کتبی می باشند.

نیمار، فصل آینده در بارسلون خواهد بود

این مهاجم 21 سال به شدت مورد علاقه بارسا بوده اما در زمان آمدن او شک و تردید وجود داشت، ابتدا گفته می شد او بعد از جام جهانی 2014 می آید اما حال به نظر می رسد او در تابستان این فصل به کاتالان ها ملحق خواهد شد.
با این حال روزنامه های شهر بارسلونا با قاطعیت می گویند نیمار سال پیش با باشگاه بارسا به تفاهم رسیده است اما فقط شکل کتبی آن باقی مانده تا همه چیز تکمیل شود.

محمد جمعدار بازدید : 7 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

به گزارش فوتبال اسپانیا، مهاجم جوان و آینده دار برزیلی به صورت شفاهی با باشگاه بارسا به توافق کامل رسیده است و فقط منتظر تفاهم و قرارداد به صورت کتبی می باشند.

نیمار، فصل آینده در بارسلون خواهد بود

این مهاجم 21 سال به شدت مورد علاقه بارسا بوده اما در زمان آمدن او شک و تردید وجود داشت، ابتدا گفته می شد او بعد از جام جهانی 2014 می آید اما حال به نظر می رسد او در تابستان این فصل به کاتالان ها ملحق خواهد شد.
با این حال روزنامه های شهر بارسلونا با قاطعیت می گویند نیمار سال پیش با باشگاه بارسا به تفاهم رسیده است اما فقط شکل کتبی آن باقی مانده تا همه چیز تکمیل شود.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 52
  • بازدید کلی : 475