loading...
بارسا-رئال
محمد جمعدار بازدید : 6 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

درفصل آینده بارسلونا روی یکی از افسانه ای ترین زوج های ممکن در فوتبال جهان حساب خواهد کرد. مسی در کنار نیمار، تا حدی مارادونا در کنار پله را تداعی می کند

مسی و نیمار

 دو فوق ستاره ای که یکی از آنها به تازگی 21 ساله شده و مهاجم آرژانتینی هم در ژوئن امسال 26 ساله می شود. البته نیمار نسبت به مسی که چهار بار برنده توپ طلایی شده، هنوز سالهای زیادی پیش روی خود دارد و باید شایستگی هایش را در فوتبال اروپا به اثبات رساند
و در حال حاضر تنها نقطه اشتراک او با پله این است که هر دو نفر آنها متعلق به تیم سانتوس هستند. بارسلونا فرصت های بی شماری برای او فراهم خواهد آورد.

محمد جمعدار بازدید : 8 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
  ماکسی بیانکوچی پسر عموی لیونل مسی در دیدار تیمش پاس طلایی و فوق‌العاده‌ای به هم‌تیمی‌اش داد تا گل زیبایی به ثمر برسد.

مسی

پاس طلایی پسر عموی 28 ساله مسی نشان از توانایی و تکنینک فوق‌العاده و ذاتی این خانواده فوتبالی دارد. این بازیکن آرژانتینی در تیم ویتوریا برزیل توپ می‌زند و در فصل گذشته در 9 دیدار به میدان رفت و 4 گل به ثمر رساند

 

 

در  خبرگزاری پارس

محمد جمعدار بازدید : 8 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

باشگاه میلان قصد خرید هافبک ملی پوش اسپانیایی تیم فوتبال بارسلونا را دارد .

فابرگاس

 روزنامه کوریره دلو اسپرت نوشت مسئولان میلانی به زودی پیشنهاد خود را برای خرید سسک فابرگاس به باشگاه بارسلونا ارائه می دهند.
محمد جمعدار بازدید : 10 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

ژاوی بازی گردان بارسا بادادن 2392 پاس صحیح در 26 مسابقه ای که در طول این فصل رقابت های لالیگا با پیراهن بارسا برگزار کرده، بهترین آمار را در بین بازیکنان شاغل در فصل جاری اسپانیا داشته است .

گزارش روز: چابی ارناندس، سلطان پاس لالیگا

با مروری بر وب سایت رسمی لیگ حرفه ای فوتبال اسپانیا،به جدولی برمی خوریم که در آن نام بهترین پاسورهای رقابت های این فصل لالیگا قرارداده شده اند و با نیم نگاهی به جدول  پاس های صحیح در رقابت های این فصل لالیگا 8 نفر از 10 بازیکن برتر این لیست،از بازیکنان بارسلونا هستند و اولین رئالی این لیست ژابی آلونسو است که در 25 مسابقه 1387 پاس صحیح داده و در رتبه دوازدهم ایستاده است .

این لیست بهترین پاس دهندگان در رقابت های این فصل لالیگا همراه با تعداد بازی هایی است که آنها در طول این فصل برای تیمشان در رقابت های لیگ اسپانیا برگزار کرده اند:

1- ژاوی ارناندس (بارسلونا): 26 بازی ، 2392 پاس

2- سرخیو بوسکتس(بارسلونا):  27 بازی ، 1979 پاس

3- روبرتو تراشورراس (رایووالکانو): 30 بازی ، 1822 پاس

4- دانی آلوس(بارسلونا): 27 بازی ، 1775 پاس

5- سسک فابرگاس(بارسلونا): 28 بازی ، 1744 پاس

6- جوردی آلبا(بارسلونا): 24 بازی ، 1720 پاس

7- آندونی ایرائولا(اتلتیک بیلبائو): 32 بازی، 1704 پاس  

8- آندرس اینیستا(بارسلونا): 26 بازی،  1635 پاس

9- لیونل مسی(بارسلونا): 30 بازی، 1480 پاس

10- تیاگو آلکانتارا(بارسلونا):23 بازی ، 1458 پاس

محمد جمعدار بازدید : 15 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

چند روزی  است که نام نیمار بیش از پیش در بازار نقل وانتقالات برسرزبان ها افتاده.ستاره جوان برزیلی تصمیم گرفته تا قراردادش را با سانتوس تمدید نکند و همین درها را به روی باشگاه های بزرگ اروپایی بازکرده.

کهکشانی ها درفکر ربودن نیمار از بارسا با پیشنهاد 100 میلیون یورویی

در حالی که این روزها همه از جایگاه ویژه بارسلونا درمسیر جذب نیمار حرف می زنند و شنیده می شود که حتی باشگاه کاتالان مبلغ 10 میلیون یورو به صورت پیش پرداخت برای جذب نیمار پرداخت کرده، تیم های ثروتمندی مثل رئال، سیتی و چلسی هم برای جذب این ستاره جوان برزیلی آستین بالا زده اند تا با اتکا به ثروتشان، نیمار را فریفته تا روی توافقی که با باشگاه کاتالان داشته پا بگذارد

خوسه آنخل سانچس،مدیر داخلی باشگاه رئال مادرید این روزها خودش را برای سفر به برزیل آماده می کند تا بتواند با یک چک سفید نیمار و سران سانتوس را متقاعد کند.

طبق گزارش منتشره در روزنامه اسپورت کاتالونیا، فلورنتینو پرس،رئیس باشگاه مادریدی حاضر است تا به هر قیمتی که شده نیمار را به خدمت گرفته و مانع از انتقال او به بارسا شود تا بدین ترتیب برای انتصاب مجددش به نیمکت ریاست رئال هم رای جمع کرده و از این بابت مطمئن شود.

مادریدی ها 100 میلیون یورو برای جذب نیمار و خارج کردن او چنگال بارسلونا آماده کرده اند ودرصورتی که این اتفاق بیفتد، آنها باید مبلغی هم به عنوان جریمه به سران بارسا به خاطر لغو توافقی که با نیمار داشته اند بپردازند. اما مادریدی ها برای ناکام گذاشتن بارسا از هیچ تلاشی فروگذارنمی کنند.

این احتمال وجود دارد که تا 48 ساعت آینده توافقات نهایی دراین باره حاصل شود.از سوی دیگر سران چلسی و منچسترسیتی هم به دنبال جذب این ازیکن جوان برزیلی هستند و با مدیربرنامه های او تماس گرفته و تمایلشان را برای جذب او ابراز کرده اند.

از سوی دیگر سران بارسلونا هم نشسته اند و منتظر آنند تا ببینند که چه اتفاقی می افتد. آیا این بازیکن جوان به اولویت های ورزشی و تعهدی که با بارسلونا دارد، بیش از مسائل اقتصادی اهمیت می دهد و یا اینکه پول نقش پررنگ تری در تصمیم گیری نیمار خواهد داشت و درنهایت او با قراردادی جنجالی تر به تیم دیگری خواهد رفت.

محمد جمعدار بازدید : 7 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

قرارداد این بازیکن برزیلی تا سال 2014 است و وی قصد دارد که این مدت را بیشتر کند. آدریانو در سال 2010 با مبلغی بالغ بر حدودا 9.5 میلیون یورو از سویا به نیوکمپ منتقل شد.

امیدواری آدریانو به تمدید قرارداد با بارسلونا

این بازیکن 28 ساله امیدوار است که همچنان با بارسلونا ادامه دهد و موفقیت‌های بیشتری با کاتالان‌ها کسب کند.

آدریانو هم‌چنین درباره این موضوع گفت: "من تا به حال چندین بار درباره قرارداد خود با سران باشگاه صحبت داشته‌ام و در چند هفته اخیر هم به دلیل تمرکز بر روی لیگ قهرمانان اروپا زیاد به این موضوع فکر نکردم."

"باشگاه می‌خواهد که با بهترین‌ها ادامه دهد، من نیز دوست دارم که در همین جا به بازی‌ام ادامه دهم. من اکنون به امضای یک قرارداد جدید نزدیک‌تر شده‌ام و احتمالا تا چند روز آینده همه چیز مشخص خواهد شد."

آدریانو در ادامه درباره احتمال پیوستن نیمار،دیگر بازیکن برزیلی به بارسلونا صحبت کرد: "من او را بسیار زیاد دوستش دارم،خوشحال می‌شوم اگر با هم در یک تیم بازی کنیم."

"او در حال حاضر یکی از مهم‌ترین بازیکنان برزیل است. ما دوست داریم که او را فصل آینده در بارسا ببینیم، اما این مسائل فقط به خود نیمار و باشگاه بستگی دارد، هنوز باید منتظر باشیم."

محمد جمعدار بازدید : 6 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

گزارشات حاکی از آن است، که راسل در پی ارائه یک پیشنهاد بسیار خوب برای به خدمت گرفتن ژابی الونسو برای فصل بعد است، پیشنهادی که بعید است مورد پذیرش پرز قرار گیرد.

بارسا در پی ژابی

قرارداد آلونسو سال 2014 به اتمام می رسد و او هنوز برای آینده اش تصمیم نگرفته است و در صورت عدم تمدید او می تواند در انتهای فصل آینده کاملا رایگان به باشگاه دیگری بپیوندد که بارسلونا شاید عجیب ترین گزینه ممکن باشد.

هافبک سابق لیورپول پیش از این گفته بود اگر مورینیو بماند و یا آنچلوتی سرمربی فصل بعدی باشد احتمال ماندنش در مادرید افزایش خواهد یافت.

محمد جمعدار بازدید : 8 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

در حالیکه بارسلونا برای بازی خانگی سرنوشت ساز روز یکشنبه در برابر رئال بتیس آماده می شود، لیونل مسی مهاجم بارسلونا و سرخیو بوسکتس هافبک تیم روز شنبه به سر تمرینات بازگشتند.

مسی

 

مسی که بازیکن سال جهان است، بیش از یک ماه پیش از ناحیه کشاله ران آسیب دید و به رغم اینکه کادر پزشکی تیم با بازگشت وی موافقت کرده است ولی وی نتوانست در بازی روز چهارشنبه در برابر بایرن مونیخ در مسابقات لیگ قهرمان اروپا به میدان برود.

بوسکتس نیز که از مصدومیتی جزئی رنج می برد، همچنین بازی بایرن را از دست داد. بارسلونا در این بازی برگشت در چارچوب مسابقات نیمه نهایی لیگ قهرمان اروپا با نتیجه سه بر صفر از بایرن مونیخ شکست خورد و با در نظر گرفتن بازی رفت، در مجموع متحمل شکست تحقیرآمیز هفت بر صفر شد.

بارسا با انتشار بیانیه ای در پایگاه اینترنتی خود اعلام کرد: «لئو مسی و سرخیو بوسکتس که در جلسات اخیر نتوانسته بودند پا به پای هم‌تیمی های خود تمرین کنند، به تمرینات معمولی بازگشتند».
به گزارش خبرگزاری رویترز از بارسلونا، بارسا با یازده امتیاز اختلاف با رئال مادرید، قهرمان فصل پیش، در لالیگا صدرنشین است و به پنج امتیاز از پنج بازی باقیمانده خود برای دستیابی به چهارمین عنوان قهرمانی خود در پنج سال گذشته نیاز دارد.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 34
  • بازدید سال : 71
  • بازدید کلی : 494