loading...
بارسا-رئال
محمد جمعدار بازدید : 7 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
مدافع بارسلونا در پی حذف تیمش از لیگ قهرمانان اروپا اعلام کرده که لیونل مسی نتوانسته این تیم را نجات دهد.

پیکه: مطمئنیم که می توانیم شکست 4-0 مقابل بایرن را جبران کنیم

بارسلونا در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر بایرن مونیخ با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب شد.با توجه به اینکه دیدار رفت هم ۴ بر صفر به سود بایرن به پایان رسیده بود، بارسلونا در مجموع ۷ بر صفر شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند.
جرارد پیکه در مورد این دیدار گفت: حقیقت این است که بازی نکردن لیونل مسی، بهترین بازیکن جهان در دیدار مقابل بایرن مونیخ موجب شکست ما شد .

مدافع بارسلونا در پی حذف تیمش از لیگ قهرمانان اروپا اعلام کرده که لیونل مسی نتوانسته این تیم را نجات دهد.

جرارد پیکه در مورد این دیدار گفت: حقیقت این است که بازی نکردن لیونل مسی، بهترین بازیکن جهان در دیدار مقابل بایرن مونیخ موجب شکست ما شدستاره آرژانتینی در این فصل با به ثمر رساندن ۵۴ گل در ۴۵ دیدار، انتظارها را از خود بسیار بالا برده و پس از گلزنی در دیدار مقابل اتلتیک بیلبائو در ابتدای هفته گذشته، تصور می‌شد برابر بایرن نیز به میدان رفته و تیمش را نجات دهد.گفتنی است مسی پیش از رویارویی با بایرن به شکل کامل تمرین کرد ولی پیش از دیدار به سرمربی بارسا گفت که احساس خوبی ندارد و نمی‌خواهد بازی کند!

محمد جمعدار بازدید : 17 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
به گزارش رسانه های اسپانیایی، ژوزه مورینیو تنها چهره سرشناسی نیست که در تابستان پیش رو سانتیاگو برنابئو را ترک خواهد کرد.

رئال


گفته می شود مورینیو در تابستان پیش رو راهی چلسی خواهد شد و با جدایی او، 5 بازیکن که مدیر برنامه های همگی آنها مانند مورینیو، ژرژ مندس، است، نیز از رئال جدا خواهند شد.


مورینیو بعد از دیدار مقابل دورتموند، در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است در پایان فصل رئال را ترک کند، گفت چرا که نه، تا بسیاری شمارش معکوس برای خروج او را آغاز کنند.

رابطه او با چند چهره اصلی رختکن رئال به اندازه ای تیره شده که به نظر نمی رسد بتوانند یک فصل دیگر با هم کار کنند. در نتیجه، انتظار می رود مورینیو در چند هفته آینده جدایی اش از رئال را اعلام کند و رئال از همین حالا به دنبال گزینه های مورد نظرش برای جانشین اوست؛ که در این بین از کارلو آنچلوتی به عنوان گزینه اصلی هدایت او نام برده می شود.

اما مورینیو به تنهایی برنابئو را ترک نخواهد کرد. یکی از این بازیکنان آنخل دی ماریاست. این ملی پوش آرژانتینی در این فصل از ثبات لازم برخوردار نبوده و همین موجب شد تا هیئت مدیره رئال به این نتیجه برسند که می توانند بازیکن بهتری در بازار نقل و انتقالات پیدا کنند. در مقابل باشگاه هایی از انگلیس و ایتالیا به دنبال به خدمت گرفتن دی ماریا هستند که برای به خدمت گرفتن او باید 20 میلیون یورو بپردازند.

نفر بعدی این لیست فابیو کوئنترائوست. اگرچه این ملی پوش پرتغالی در ماه های اخیر نمایش های بهتری داشته اما با توجه به نزدیکی ای که او با مورینیو دارد، مدیران رئال به این نتیجه رسیده که شاید مربی بعدی برای کار کردن با کوئنترائو راحت نباشد. اما مشکل این است که باشگاهی حاضر به پرداخت 30 میلیون یورو مورد نظر باشگاه رئال برای خرید کوئنترائو نیست.

په په دیگر بازیکنی است که با جدایی مورینیو، احتمالا جایی در برنابئو نخواهد داشت. این مدافع باتجربه در این فصل جای خود را به رافائل واران داده است. و اکنون دستمزدی که او به عنوان یک بازیکن ذخیره می گیرد، به نظر مدیران رئال بسیار زیاد است.

باشگاه رئال امیدوار است که این بازیکن را به قیمت 10 میلیون یورو به فروش برساند؛ هرچند هنوز هیچ باشگاهی برای خرید او پیش قدم نشده است.

بازیکن بعدی آلوارو آربلواست. البته مدیربرنامه های این ملی پوش اسپانیایی ژرژ مندس نیست اما یکی از بازیکنان نزدیک به مورینیو در رختکن رئال است. او که زمانی برای لیورپول بازی می کرد، ممکن است بار دیگر به لیورپول برگردد. رئالی ها برای فروش او هم 10 میلیون یورو در نظر گرفته اند.
آخرین بازیکنی این لیست، ریکاردو کاروالیوست. این مدافع 34 ساله آخرین روزهای دوران حرفه ای اش را طی می کند و با پایان دوران قراردادش در انتهای فصل، رئالی ها او را آزاد خواهند کرد.

البته مطمئنا ادامه حضور این بازیکنان یا جدایی آنها، با مربی بعدی رئال هم هماهنگ خواهد شد؛ هرچند در نهایت تصمیم نهایی را فلورنتینو پرس خواهد گرفت.

پرس چندان از قدرت زیاد مورینیو در رئال راضی نیست و دوست ندارد سرمربی نیز مانند او به همه کاره رئال تبدیل شود.

در این بین کریس رونالدو هم با ژرژ مندس کار می کند اما رئالی ها هیچ علاقه ای به از دست دادن او ندارند و این ستاره پرتغالی هم به نظر نمی رسد حداقل در این تابستان قصد ترک رئال را داشته باشد.

گزارش روز: لیست خروجی های رئال در صورت جدایی مورینیو

محمد جمعدار بازدید : 11 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

جورج مندز مدیر برنامه های ستاره پرتغالی رئال مادرید پیرامون شایعات خروج این بازیکن صحبت کرد و اعلام کرد که از آینده رونالدو در مادرید اطمینان ندارد.

رونالدو

با وجود آمار گلزنی 197 گل در 195 بازی برای قوهای سپید، کریستیانو رونالدو به نظر چندان از بودن در مادرید راضی نیست و زندگی در اسپانیا با توجه به عدم توجه آنچنانی رسانه ها به این ستاره دشوار به نظر می رسد.

اخیرا شایعاتی مبنی بر بازگشت رونالدو به منچستریونایتد به گوش می رسد و جورج مندز، خروج این ستاره از مادرید را تکذیب نمی کند.

مندز در گفتگو با رادیو مانا مانا گفت: "نمی دانم. رونالدو می تواند در هر یک از بهترین تیم های جهان بازی کند. صبر خواهیم کرد تا ببینیم چه می شود. او بازیکن رئال مادرید است و شاید او بخواهد مادرید را ترک کند. نمی دانم."

محمد جمعدار بازدید : 20 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

تیتو ویلانووا سر مربی تیم فوتبال بارسلونا روز شنبه اعلام کرد این تیم که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ حذف شد، به تغییر زیادی نیاز ندارد.

تیتو ویلانووا

سر مربی این منطقه کاتالونیا با تاکید بر اعتماد خود به بازیکنان اصلی تیم احتمال برخی تغییرها را رد نکرد.
تیتو ویلانوا گفت: «‌ دید من نسبت به این بازیکنان عوض نشده است. ما باید آنچه را که آنها برای ما به ارمغان آوردند، به یاد آوریم .»

محمد جمعدار بازدید : 16 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

رییس سابق باشگاه بارسلونا به انتقاد از عملکرد جانشین خود پرداخت و از احتمال نامزدی دوباره‌اش برای ریاست آبی‌-اناری‌ها خبر داد.

لاپورتا که در بهترین دوران بارسلونا ریاست این باشگاه را برعهده داشت، گفت: "گاهی اوقات به نامزدی دوباره برای به عهده گرفتن ریاست بارسلونا فکر می‌کنم اما هنوز تصمیم قطعی نگرفته‌ام. باید با خانواده‌ام صحبت کنم."

محمد جمعدار بازدید : 13 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
کرویف: این احمقانه است که بگویند چرخه بارسا به پایان رسیده است؛ این نتیجه فقط یک هشدار به کارهای هیئت مدیره بود


به گزارش فوتبال اسپانیا، آبی اناری ها در دو دیدار رفت برگشت نیمه نهایی قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ با نتیجه 7 بر 0 در هم کوبیده شدند،اما مربی و بازیکن سابق بارسا می گوید هنوز هم تیمش می تواند برای بردن جام ها بجنگد و پیروز شود.

کرویف


کرویف گفت: " این احمقانه است که می گویند چرخه موفقیت بارسا تمام شده است، پایانی وجود ندارد.""این نتیجه فقط یک هشدار به کارهای هیئت مدیره بود که به آن ها بگوید کارتان اشتباه است، اما نه، این چرخه به پایان نرسیده است."

محمد جمعدار بازدید : 10 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
خوزه مانوئل رینا که سابقه حضور در باشگاه بارسلونا را به مدت 14 سال از 6 سالگی دارد و 49 بازی برای تیم اصلی بارسلونا انجام داده است، از مدت ها پیش به بارسلونا برای جانشینی ویکتور والدز ربط داده شده بود.

غیر رسمی : رینا به بارسلونا پیوست

آنطور که دپورتیوو خبر داد بارسلونا رینا را به دلیل سابقه حضور در این تیم، شخصیت، تجربه بالا و بازی با پای او به عنوان جانشینی مناسب برای والدز انتخاب کرد.
محمد جمعدار بازدید : 4 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 تیتو ویلانووا، سرمربی بارسا، امیدوار است تیمش با پیروزی مقابل بتیس، هرچه زودتر قهرمانی اش در رقابت های این فصل لا لیگا را قطعی کند.

تیتو – مسی  ؛دعوایی در كار بوده؟

در صورتی که رئالی ها نتوانند فردا شب مقابل وایادولید به پیروزی برسند، بارسا با سه امتیاز دیدار مقابل بتیس، قهرمانی اش در رقابت های این فصل قطعی خواهد شد.

ویلانووا در گفتگو با خبرنگاران گفت:" این دیدار مهمی برای ماست زیرا می دانیم که با پیروزی در این دیدار، در موقعیت خوبی برای قهرمانی قرار می گیریم. هرچه زودتر بتوانیم به قهرمانی برسیم، بهتر است. می خواهیم به هواداران روحیه بدهیم. وقتی می توانیم زودتر قهرمان شویم، چرا باید تا هفته آخر صبر کنیم.

بتیس تیمی است که همیشه برای ما مشکل ساز شده؛ حتی زمانی که در دسته دوم بودند، در کوپا دل ری حسابی ما را به دردسر انداختند.  

ما در دیدار رفت هم مقابل این تیم مشکل داشتیم. بازیکنان مانند روبن کاستروو خورخه مولینا در فضاها خیلی خوب کار می کنند و می توانند برای ما مشکل ساز شوند."

ویلانووا همچنین تایید کرد که احتمالا مسی و بوسکتس در این دیدار بار دیگر به ترکیب اصلی بازخواهند گشت و مصدومیت های متعدد را عامل نتایج ضعیف تیمش در این فصل دانست.

" آنها خوب تمرین کردند اما باید روز بکشنبه بار دیگر وضعیت آنها را بررسی کنیم. در تمرینات همه چیز کنترل شده تر است و مثل مسابقه نیست.

ما نسبت به فصل گذشته مصدومیت های قابل کنترل کمتری داشتیم اما مصدومیت هایی بود که نمی توانستیم با آنها کاری بکنیم."

او همچنین در مورد سسک فابرگاس که به تازگی شایعاتی در مورد جدایی اش از بارسا در تابستان به گوش می رسد، گفت:" او بازیکن باکلاسی است.

او فصل گذشته دومین گلزن تیم بود و این فصل هم خوب کار کرد. در چند دیدار اخیر، او در دیدار مقابل لوانته و مایورکا گل های پیروزی تیمش را به ثمر رساند. او سرمایه ای برای تیم است."

محمد جمعدار بازدید : 8 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

به گزارش فوتبال اسپانیا، مهاجم جوان و آینده دار برزیلی به صورت شفاهی با باشگاه بارسا به توافق کامل رسیده است و فقط منتظر تفاهم و قرارداد به صورت کتبی می باشند.

نیمار، فصل آینده در بارسلون خواهد بود

این مهاجم 21 سال به شدت مورد علاقه بارسا بوده اما در زمان آمدن او شک و تردید وجود داشت، ابتدا گفته می شد او بعد از جام جهانی 2014 می آید اما حال به نظر می رسد او در تابستان این فصل به کاتالان ها ملحق خواهد شد.
با این حال روزنامه های شهر بارسلونا با قاطعیت می گویند نیمار سال پیش با باشگاه بارسا به تفاهم رسیده است اما فقط شکل کتبی آن باقی مانده تا همه چیز تکمیل شود.

محمد جمعدار بازدید : 7 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

به گزارش فوتبال اسپانیا، مهاجم جوان و آینده دار برزیلی به صورت شفاهی با باشگاه بارسا به توافق کامل رسیده است و فقط منتظر تفاهم و قرارداد به صورت کتبی می باشند.

نیمار، فصل آینده در بارسلون خواهد بود

این مهاجم 21 سال به شدت مورد علاقه بارسا بوده اما در زمان آمدن او شک و تردید وجود داشت، ابتدا گفته می شد او بعد از جام جهانی 2014 می آید اما حال به نظر می رسد او در تابستان این فصل به کاتالان ها ملحق خواهد شد.
با این حال روزنامه های شهر بارسلونا با قاطعیت می گویند نیمار سال پیش با باشگاه بارسا به تفاهم رسیده است اما فقط شکل کتبی آن باقی مانده تا همه چیز تکمیل شود.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 58
  • بازدید کلی : 481